Optimer din træning med rødbedesaft

0

For at øge din maksimale ydeevne i forbindelse med træning og konkurrence kan du gøre en masse forskelligt. Du kan anvende det rigtige udstyr, forberede dig grundigt, og så kan du drikke rødbedesaft. De to første har du sikkert hørt en masse om, så derfor har vi valgt at stille skarpt på den sidste – rødbedesaften.


Køb færdiglavet rødbedesaft og spar tid

rødbedesaft fitrabbit

Triudstyr.dk kan du købe færdiglavet rødbedesaft i form af produktet FitRABBIT. Det anbefaler vi at købe, da det er en hurtig og nem måde at bruge rødbedesaft i forbindelse med træningen.

Læs mere om FitRABBIT her


Hvorfor bruge rødbedesaft?

Det kan virke underligt, at rødbedesaft kan have en positiv effekt på din træning. Ikke desto mindre er det videnskabeligt bevist. Men hvordan?

Rødbedesaft har en række funktioner, der er med til at optimere din træning. Du kan blandt andet reducere din puls med 5-10 slag i minuttet. Det betyder, at du kan presse kroppen til at yde endnu mere, når du træner. Når du yder mere, vil du automatisk opnå bedre resultater. Så uanset om du løbetræner, cykler eller dyrker en helt tredje form for motion, kan den røde grøntsagssaft hjælpe dig.

Derudover har rødbedesaft en effekt på din udholdenhed. Indtager du rødbedesaft før din træning, vil du få energi til at performe i længere tid – og det vil være med til at rykke dine grænser. Samtidig vil dit iltforbrug blive minimeret. Jo mere ilt kroppen bruger, jo hurtigere vil du blive træt. Derfor hjælper rødbedesaften dig også her.

En hård træning har sine omkostninger. Din krop vil være øm, træt og medtaget. Her er rødbedesaften også med til at forbedre din restitution, så du hurtigere kommer ovenpå igen og er klar til at træne. Det hjælper dig med at blive klar til at yde dit maksimale hver gang.

Hvornår skal jeg indtage rødbedesaft?

For at få den mest optimale effekt er det ikke ligegyldigt, hvornår du indtager rødbedesaften. Du skal drikke den ca. 1-2 timer før din træning, for at kroppen når at optage væsken. Her anbefales det også, at du ikke drikker vand, hverken et kvarter før eller efter indtagelse af saften. Det sikrer, at du optager væsken mest optimalt i kroppen, så saften får lov at give dig den bedste effekt.

Rødbedesaften smager bedst afkølet. Du kan derfor med fordel lægge den i køleskabet til opbevaring.

Opskrift på rødbedesaft

Du kan sagtens selv lave en god rødbedesaft, der vil have en positiv effekt på dine træningsresultater. Herunder introducerer vi dig for en nem og enkelt opskrift, som du kan anvende.

 

FitRABBIT – den sunde og nemme løsning

rødbedesaft fitrabbitHvis du ikke orker eller har tid til at lave din egen rødbedesaft, skal du ej frygte. På Triudstyr.dk har de allerede lavet rødbedesaften for dig.

Deres FitRABBIT NO booster-rødbedesaft er en lækker og sund saft, som du kan købe i pakker. Så er du fri for at gå i køkkenet selv, og du kan fokusere på at effektivisere din træning.

Hvis du vil bruge rødbedesaft til at optimere din træning, er FitRABBIT den sunde og nemme løsning til dig, der har en travl hverdag med arbejde og børn, eller som blot prioriterer anderledes.

Læs mere om FitRABBIT her

Del med dine venner:

Skriv en kommentar